Tennisleirit 2023

Iloa ja vauhtia on jälleen tarjolla kesän perinteisillä tennisleireillä! Leirien ohjelmassa painotetaan tennistaitojen harjoittelua, mutta luvassa on päivittäin lisäksi myös muita mailapelejä ja muuta liikuntaa. Tennisleirit ovat tarkoitettu 5–15-vuotiaille lapsille ja nuorille eikä osallistuminen vaadi aiempaa kokemusta lajista.  Leirit järjestetään Jyväskylän Tenniskeskuksella Killerillä, jossa leiriläisten käytössä on massakentät sekä seuran tennishalli.

Valittavana on kaksi eri ajankohtaa

Leiri 1,  5.–9.6. Ilmoittautumisaika päättyy su 21.5.
Leiri 2, 12.–16.6. Ilmoittautumisaika päättyy su 28.5.

Hinnat:
Perusleiri klo 9–13, 140 €
Perusleiri+jatkoleiri klo 9–16, 180 €
Maila (Tecnifibre-juniorimaila tarvittaessa), 35 €
Sisarusalennus, –15 €

Ammattitaitoiset JTS-ohjaajat pitävät huolen lasten viihtymisestä. Leiriläisillä on valittavana 4 tai 7 tuntia ohjattua toimintaa päivän aikana. Lapset jaetaan iän mukaan 6–8 lapsen ryhmiin. Ryhmäjakoa tehtäessä otetaan huomioon kaveritoiveet, jotka on mainittu ilmoittautuessa.

Jokaiselle leiriläiselle:

• Leirivakuutus
  • Oma ohjaaja ja ryhmä
  • Päivittäinen lounas, jatkoleiriläisille lisäksi välipala
  • Monipuolista liikuntaa ulkona ja sisällä
  • Uusia kavereita

Lapsi ei tarvitse erityisiä liikuntataitoja, sillä leirit on tarkoitettu kaikentasoisille liikkujille. Leirillä opetellaan tenniksen perusteita ja pyritään kehittämään lasten perusliikunnallisia taitoja ryhmässä oppien. Leirin ja ohjaajien tavoitteena on luoda innostus liikuntaan ja erityisesti mailapeleihin mukavan leppoisassa ilmapiirissä!

Leirin tavoitteet

• viihtyminen, ilo, virkistys, elämykset, turvallinen ympäristö
  • monipuolisuus, liikunnan hauskuus
  • ryhmätoiminta, uudet ystävät, tasapuolisuus