Yksityistunnit

JTS tarjoaa yksityisopetusta aikuisille ja juniori-ikäisille tennispelaajille. Tunteja on mahdollista ottaa ensisijaisesti Killerin tenniskeskuksessa Jyväskylässä (sovittaessa voidaan myös järjestää valmennus muualla). Yksityistuntien hinnat riippuvat pelipaikasta, ajankohdasta jne. (Huom! Seuran harjoituksissa käyville junioreille yksityistuntien hinnoittelu sovitaan erikseen).

Yksityistunnit pitävät sisällään: kenttävuokran, opetuksen, pallot, tarvittaessa mailat, pallotykin ym. apuvälineet. Yksityistunti ei edellytä tennisseuran jäsenyyttä. Yksityistunnit onnistuvat myös isommille ryhmille, jolloin hinta neuvoteltavissa tapauskohtaisesti.

Yksityistunteja vetävät JTS:n valmentajat.

Yhteydenotot ja kysymykset voi osoittaa suoraan päävalmentaja Henri Bruunille (henri.bruun(at)jtstennis.fi/ 0400207290.)