Valmennustoiminta

JTS järjestää valmennustoimintaa kaiken ikäisille ja tasoisille tenniksen harrastajille. Ryhmävalmennuksiin ilmoittaudutaan kausittain TennisClubissa. (ks. alta ohje TennisClubissa.pdf tai TennisClub_ohje_pelaajille.pdf).

Syyskauden 19.8.–20.12.2024 valmennuksiin ilmoittautuminen on avoinna la 3.8. asti ja ryhmät muodostetaan viikon 32 aikana. Yleisinä vapaapäivinä (itsenäisyyspäivä pe 6.12.) harjoituksia ei pidetä. Valmennukset laskutetaan kauden kuluessa.

Juniorivalmennuksessa voi valita harrastustason Tenniskoulun ja tavoitteellisen Kilpavalmennuksen välillä, joissa ryhmät noudattelevat pelaajien ikäjakaumaa ja taitotasoa. Perheen pienemmille on tarjolla myös Perhetennis, jossa tennistä harjoitellaan leikinomaisesti siten, että lasten vanhemmat ovat mukana.

Aikuisvalmennuksessa on kolme tasoa:  Perustaso on tarkoitettu vasta-alkajille tai vain vähän tennistä harrastaneille. Rutinoituneiden pelureiden ryhmät puolestaan jakautuvat Aktiivi- ja Harrastekilpa -nimisiin valmennustasoihin. Näiden erona on paitsi taitotaso myös tavoitteellisuus pelata tennistä kilpaa. Aktiivit harjoittelevat aktiivisesti tennistä ja kilpailevat pääosin hallisarjassa E- tai D-luokissa. Harrastekilpatasolla kilpaillaan sekä hallisarjassa että  kansallisissa kilpailuissa tavoitellen menestystä D- ja C-luokissa.

Kilpailevilla aikuisilla on mahdollisuus pelata ja harjoitella seuran edustusjoukkueiden mukana eri sarjatasoilla. Sarjapelaaja-statuksen hankkineille osoitetaan harjoitus- ja sparrausaikoja.

Seuran valmentajilta on myös mahdollista ottaa yksityistunteja.

Kiinnostuitko tenniksestä? Ole rohkeasti yhteydessä meihin - JTS:n päävalmentajana toimii Henri Bruun, henri.bruun(at)jtstennis.fi, puh. +358400207290