JTS jäsenedut 2024

1. Alennusta kenttämaksuista ja mahdollisuus kausikorttiin.
Kahden euron alennus tuntihinnoista Jyväskylän Tenniskeskuksella.

Kun teet tunnukset varausjärjestelmään, ilmoita siitä seuralle, jotta voime merkata jäsenyyden aktiiviseksi paitsi, jos sähköpostitunnus on sama kuin TennisClubissa, jolloin tämä hoituu automaattisesti vuorokauden kuluessa. Kesäkaudelle on mahdollisuus ostaa kausikortti. Kausikortti kohdistuu ulkokenttien varauksiin.

2. Valmennustunnit
Hinnat ovat JTS-jäsenhintoja. Muille harjoitusmaksuun lisätään 24 % (alv).

3. Hieroja Enni Kinnunen
JTS:n jäsenille 10 %:n alennus Hieroja Enni Kinnusen palveluista. Toimipiste sijaitsee Tenniskeskuksemme viereisessä Buugi Liikuntakeskuksessa. Ajanvaraus: puh. +358400726129.

4. Buugi Liikuntakeskus hinnasto varmistamatta vuodelle 2024

- ulkotennis
- padel
- sulkapallo
- ohjattu ryhmäliikuntatunti
- ruokailu
- shopista %:n alennus tuotteista jotka ei muuten alennuksessa

5. Scandic vapaa-ajan kylpyläedut vuodelle 2024
Scandic Aulanko, Scandic Eden Nokia ja Scandic Laajavuori tarjoavat jäsenillemme vapaa-ajan kypyläedun:

• 20 %:n alennus kylpylöiden kertalipuista (lapset, aikuiset, alennusryhmäläiset) kaikkina viikonpäivinä (pl. sesonkiajankohdat 25.12.–6.1., viikot 8–9, pääsiäinen, heinäkuu ja viikot 42–43)
  • etu on henkilökohtainen ja saatavilla kylpylän vastaanotosta jäsenkorttia (Tennisclub-mobiili) näyttämällä
  • etua voi hyödyntää itselleen ja yhdelle samaan perheeseen kuuluvalle seuralaiselle
  • etua ei voi yhdistää muihin etuihin tai alennuksiin

Lisäedut Scandic Laajavuori

• Kuntosali sisältyy kylpylälipun hintaan
  • Keilaus –20 % normaalihinnasta
  • Hieroja-kuntohoitaja Jari Pilkkakangas, –10 % normaalihinnoista
  • Huonepakopeli, –10 % pelin loppusummasta

7. Instrum (Instrumentarium ja Nissen) voimassa toistaiseksi

Näöntarkastus ja piilolinssisovitukset (sis. koelinssit) 0e. Silmälasit ja piilolinssit -25 %, aurinkolasit -20 %. Edut voimassa myös perheenjäsenille. Tarkemmat tiedot jäseneduista Instrumentarium ja Nissen -myymälöistä.

8. GreenStar Hotel*

GreenStar Hotellit tarjoavat Jyväskylän Tennisseura ry:n jäsenille edullisen majoituksen jo valmiiksi edullisista hinnoista työ- ja vapaa-ajan matkustukseen.

Hotellit tarjoavat laadukasta, ympäristöystävällistä majoitusta 1–3 henkilön huoneissa yhdellä huonehinnalla. Hotellimme ovat hyvin varusteltuja ja energiatehokkaita. Meillä et maksa turhasta – lisäpalvelut varaat tarpeidesi mukaan.

Hinnan saa varatessaan majoituksen osoitteessa: www.greenstar.fi käyttämällä varauskoodia GSLIITTO tai suoraan hotellien vastaanotoista. Alennus on 13 % edullisimmasta päivän huonehinnastamme.

GreenStar Hotels Oy tarjoaa sopimushintaisia huoneita rajoittamattomasti (LRA Last Room Available). Hotellilla on oikeus tarkastaa jäsenyys.

Aamiainen 12 € / henkilö / vrk ennakkoon varatessa, 13 € paikan päällä ostaessa.