Hinnat

JTS-kilpavalmennuksen jaksohinnat kevätkausi 2024

Kilpavalmennukseen haluaville on tarjolla eri valmennus-sisältöjä pelaajan iän ja pelitason mukaan (katso alta). Mikäli pelaaja ei halua ottaa koko valmennuspakettia, voi hän ottaa myös yksittäisiä valmennustunteja perusvalmennuksen hinnoin

Kevätkausi 8.1.-12.5.2024 (18 vkoa).

PELAAJAT 6-10 V.

KILPAVALMENNUS

- TENNIS: 3 X 1,5H /vko (2x1,5h pienryhmätreeni + 1x1,5h valmennettu peliharjoitus) + oikeutus omatoimiseen harjoitteluun Killerin vapailla vuoroilla kaksi kertaa viikossa.

- FYSIIKKA: 1h valmennettu fysiikkaharjoitus viikossa.

HINTA: 975e /kausi (18 vkoa).

PELAAJAT 11-15 V.

- FYSIIKKA: 1h valmennettu fysiikkaharjoitus viikossa.

HINTA: 975e /kausi (18 vkoa). Mikäli pelaaja haluaa pienryhmätreenit 2hlön pienryhmässä, hinta 1500e/kausi (18 vkoa).

PELAAJAT 15-18 v.

- FYSIIKKA: 1h valmennettu fysiikkaharjoitus viikossa.

JTS-kilpajunnuilla on keväällä 2024 mahdollisuus ottaa seuraavia lisävalmennuksia:

- YKSITYISTUNNIT: kilpajunnujen yksityistunnit tarjotaan valmennuspakettien ulkopuolella. Kilpajunnuyksäreitä vetävät seuran kilpavalmentajat arkisin ennen klo 16 ja klo 21 jälkeen, sekä viikonloppuisin. Lisätietoa kilpajunnujen yksäreistä ja hinnoittelusta annetaan kauden alkaessa, kun tiedetään pelaajamäärät ja valmentajat.

- LISÄPIENRYHMÄTREENI: 1,5h /vko/18vkoa, hinta = 275e

- YLIMÄÄRÄISIÄ FYSIIKKAHARJOITUKSIA (1h /vko/18vkoa = 90e), ylimääräisiä valmennettuja fysiikkaharjoituksia järjestetään, mikäli niiden ottajia on riittävästi.

- - - -

Kaikki hinnat jäsenhintoja, ei jäsenille hintaan lisätään alv. 24%.

Sisaralennus -10%, mikäli perheessä pelaa useampi kuin yksi lapsi (alennus tehdään vähemmän harjoittelevan maksusta).

Tunnit laskutetaan kertasummana kauden aikana.

Yleisinä vapaapäivinä (pitkäperjantai 29.3., toinen pääsiäispäivä 1.4., vappupäivä 1.5. ) harjoituksia ei pidetä.