JTS-aikuistennis

KESÄKAUSI 2024

1. JAKSO 13.5.–21.6.2024 (6 vkoa)

• Vastuuvalmentajana toimii JTS-päävalmentaja Henri Bruun.

2. JAKSO 1.7.–9.8.2023 (6 vkoa)

• Vastuuvalmentajana toimii Katya Sudnik.

AIKUISTENNIKSEN OHJEELLISET TASORYHMÄT:

• Aloittelijat: Ei aiempaa tai vähäinen (0–1 v.) pelikokemus.
  • Perustaso: Vähäinen pelikokemus (1–3 v.), peruslajitaidoissa vielä puutteita.
  • Aktiivitaso: Muutaman vuoden pelikokemus (3–6 v.) ja peruslajitaidot hallussa.
  • Harrastekilpataso: Usean vuoden säännöllinen pelikokemus (yli 6 v.), lajitaidot kehittyneellä tasolla.
  • Kilpataso: Kansallisia kilpailuja B- ja C-luokassa pelaaville aikuispelaajille.
  • Ladytennis: Perus- tai aktiivitason harjoittelua naisporukassa.

Tarkemmat kuvaukset ryhmien tasoista ja harjoitusten sisällöstä täällä.

- - - -

Aikuistennikset veloitetaan kertasummana kauden aikana ja hinnat kesällä 2024 ovat seuraavat:

Hinnat kesän valmennusjaksoilla:

• 1,5 h / vko x 6 vkoa = 150 € (6 vkoa)

- - - -

Kesäkauden JTS-aikuistennikset pelataan Jyväskylän Tenniskeskuksessa Killerillä. Myöhästyneen kevään takia kaikkien ryhmien harjoitukset aloitetaan sisällä hallissa.

Kesän edistyessä siirrytään ulos pelaamaan kenttätilanteen salliessa, mutta suurin osa ryhmistä joudutaan pelaamaan sisällä myös kesällä. Kilparyhmille pyritään järjestämään harjoitukset ulkona massakentillä.

Aikuistennisläisillä on mahdollisuus käydä korvaamassa "missattuja" harjoituksia muiden ryhmien peruutuspaikoilla (korvaukset JTS-nettisivuilla toimivan sähköisen korvausjärjestelmän kautta), mutta korvaukset tulee suorittaa saman jakson aikana. Korvausjärjestelmästä ja sen toiminnasta tiedotetaan pelaajia kauden alkaessa.

ILMOITTAUTUMINEN JA HARJOITUSAIKATOIVEET

Täytä alla olevan ilmoittautumislomakkeen kaikki tiedot huolellisesti, erityisesti sähköpostiosoite on tärkeä, sillä lähetämme laskut ja muuta seurainfoa sähköpostilla.

Kirjoita ilmoittautumisen yhteyteen harjoituspäivä- ja aikatoiveesi, jotka yritämme mahdollisuuksien mukaan huomioida ryhmiä muodostettaessa. Aikuistennikset pelataan pääsääntöisesti arki-iltaisin klo 17.00–22.00.

Voit liittyä ilmoittautumisen yhteydessä JTS-jäseneksi (50 €), jos et jo ole jäsen. Huomioimme jäsenyyden harjoitusmaksuissa automaattisesti (ei jäsenille hintoihin lisätään 24 %).

Aurinkoista ja lämmintä tenniskesää 2024 toivotellen,

JTS-VALMENNUSTIIMI.

------------------------------------------------------

ILMOITTAUTUMISLOMAKE JTS-AIKUISTENNIKSEN KESÄVALMENNUKSIIN 2024.

Ilmoittautuminen 1. jaksolle ti 7.5. mennessä!

Harjoitusmäärätoive kesälle 2024:
Aikuistenniksen tasotoive
Harjoitusvuosia takana (säännöllistä pelaamista tai mukana valmennuksissa vähintään kerran viikossa)
JTS-jäsenyys:
Mistä sain tiedon valmennuksista: