JTS-juniorivalmennus

KESÄKAUSI 2024

1. JAKSO 13.5.–21.6. (6 viikkoa)

• vastuuvalmentajana päävalmentaja Henri Bruun

2. JAKSO 1.7.–9.8. (6 viikkoa)

• vastuuvalmentajana Katya Sudnik

JUNIOREIDEN VALMENNUSRYHMÄT KESÄLLÄ 2024

• JTS-minitennis (alle 7-v.): perheen pienimmille tennareille. Lisätietoa ja hinnat.
  • JTS-tenniskoulu (7–12-v.): valmennusta 7–12-vuotiaille lapsille. Lisätietoa ja hinnat.
  • JTS-valmennus (13–18-v.): valmennusta 13–18-vuotiaille lapsille ja nuorille. Lisätietoa ja hinnat.
  • JTS-kilpavalmennus (6–18-v.): tavoitteellista valmennusta ja harjoittelua kilpajunioreille. Lisätietoa ja hinnat.

Yleisinä vapaapäivinä harjoituksia ei pidetä.

- - - -

Kesäkauden JTS-juniorivalmennukset pelataan Jyväskylän Tenniskeskuksessa Killerillä. Myöhästyneen kevään takia kaikkien ryhmien harjoitukset aloitetaan sisällä hallissa.

Kesän edistyessä siirrytään ulos pelaamaan kenttätilanteen salliessa, mutta suurin osa ryhmistä joudutaan pelaamaan sisällä myös kesällä. Kilparyhmille pyritään järjestämään harjoitukset ulkona massakentillä.

Täytä ilmoittautumislomakkeen kaikki tiedot huolellisesti, erityisesti sähköpostiosoite on tärkeä, sillä lähetämme laskut ja muuta seurapostia sähköpostilla.

Voit liittyä ilmoittautumisen yhteydessä JTS-jäseneksi (25 €), jos et jo ole jäsen. Huomioimme jäsenyyden harjoitusmaksuissa automaattisesti (ei jäsenille hintoihin lisätään alv. 24 %).

Uuden oppimista ja menestystä tenniskesään 2024 toivotellen,

JTS-VALMENNUSTIIMI.

-----------------------------------------------------

ILMOITTAUTUMISLOMAKE JTS-JUNNUVALMENNUKSIIN

Ilmoittautuminen kesän 2024 1. jaksolle ti 7.5. mennessä!

VALMENNUSRYHMÄ
Harjoitusmäärätoive kesälle 2024:
Pelitaso:
JTS-jäsenyys:
Mistä sain tiedon valmennuksista: