Valmennustoiminta

Jyväskylän Tennisseura järjestää valmennustoimintaa kaikille tenniksen harrastajille, niin lapsille ja aikuisille, kuin kilpailijoille ja harrastajillekin. Vasemmalla olevasta palkista löydät tarkempaa tietoa eri valmennusryhmistä. Lyhyet kuvaukset eri valmennusmuodoista alla:

JTS-minitennis ja perhetennis (alle 7 v.):

• Perheen pienimmille, tennistä harjoitellen ja leikkien.

JTS-tenniskoulu (7-12 v.):

• Tennisvalmennusta ja perusliikuntataitojen kehittämistä taso- ja ikäryhmittäin.

JTS-valmennus (13-18 v.):

• Tennisvalmennusta nuorille tasoryhmissä aloittelijoista aktiiveihin.

JTS-kilpavalmennus (8-18 v.):

• Tavoitteellista valmennusta kansallisen ja kansainvälisen huipun tavoittelijoille.

JTS-aikuistennis:

• Ryhmävalmennusta ja pelaamista aikuisille tasoryhmissä.

Sarjatennis:

• Kilpailevilla aikuisilla on mahdollisuus pelata ja harjoitella seuran edustusjoukkueiden mukana eri sarjatasoilla.

Yksityisopetus:

• Seuran jäsenillä, kuin myös seuraan kuulumattomilla tenniksen pelaajilla, on mahdollisuus ottaa yksityistunteja JTS-valmentajilta.

Kiinnostuitko tenniksestä? Ole rohkeasti yhteydessä meihin - JTS:n päävalmentajana toimii Henri Bruun, henri.bruun(at)jtstennis.fi, puh. +358400207290