Uusia JTS-pelitapahtumia

17.2.2024

JTS:n jäsenille on nyt tarjolla neljä uutta pelimuotoa nimiltään Hallisarja, Harrastekilpailu, YökyöPelit sekä Tykkivuoro.

Tennishallin Cintoia-varausjärjestelmässä toimii Aktiviteetit/Tapahtumat-niminen osio, jossa voi tarkastella ohjelmaa ja ilmoittautua mukaan maksamalla vuoron. Harrastekilpailut ovat lauantai-iltaisin toteutettavia, tasoltaan (C,D,E) ja pelimuodoltaan (2-p,4-p) vaihtelevia turnauksia. YökyöPelit-niminen kahden kentän myöhäisvuoro toimii tiistaisin klo 22:00–23:30, jossa osallistujat itse sopivat harjoitusten sisällöstä, myös pallotykki on käytettävissä. Varsinainen Tykkivuoro on puolestaan varattu kalenteriin aamuvirkuille, yhden kentän aamuvuoro lyödään torstaisin klo 6:00–8:00.

Hallisarja on Tennisässään tuotettu JTS:n oma harrastekilpasarja, jossa pelataan eritasoisissa (C,D,E) lohkoissa. Hallisarja on ympärivuotinen palvelu, johon ilmoittaudutaan eri kausille. Kevätkauden ensimmäinen jakso 15.2.–30.4. ja sitä seuraava jatkojakso toimivat kokeiluperiodina, jolloin keräämme kokemuksia ja tarvittaessa muokkaamme systeemiä palautteen perusteella. Pelimuoto on aiempien kesien JTS-Tecnifibre Kesäliigasta tuttu, aikapeleinä toteutettava lohkopelien sarja, jossa tulosten perusteella tuotetaan uudet lohkot. Erona on, että ottelutulokset merkitään itse suoraan TennisÄssään. Ottelut kerryttävät myös Tennisliiton taso- ja rankingpisteitä!

Ohjeita voit lukea lisää Kilpailutoiminnan sivuilta.