Syyskauden JTS-valmennusryhmät julkaistu

19.8.2023

Jyväskylän Tennisseuran syyskauden (21.8.-22.12.2023) valmennusryhmät ja harjoitusajat on nyt julkaistu. Löydät ne seuran nettisivuilta, tai alla olevien linkkien takaa:

TAAS UUSI ENNÄTYSMÄÄRÄ PELAAJIA ILMOITTAUTUI, VALITETTAVASTI AIVAN KAIKKI EIVÄT MAHTUNEET RYHMIIN

Kuten viime vuosina on ollut tapana, pelaajia ilmoittautui mukaan jälleen ennätysmäärä ja valitettavasti ainakaan näin alkuun aivan kaikkia ei saatu mahtumaan ryhmiin mukaan.

Näin isolla pelaajamäärällä kuitenkin väkisin tulee peruuntumisia, loukkaantumisia, ryhmänvaihtoja jne., niin vaikka nimeäsi ei nyt listoilla näykään, olemme yhteydessä välittömästi, jos sopivan tasoisia peruutuspaikkoja vapautuu.

Valitettavasti emme myöskään näin alkuun pysty kaikille tarjoamaan toivottuja määriä harjoituksia, mutta kunhan saadaan kausi käyntiin ja nähdään lopullinen tilanne treenaajien, valmentajien ja kenttien suhteen,  katsotaan jos lisätreenejä pystytään kauden aikana halukkaille antamaan.

HARJOITUSMUUTOSTOIVEET HENKALLE MA 21.8. ALKAEN

Muutoksia harjoitusryhmiin ja treeniaikoihin voi kysellä Henkalta maanantaista 21.8. alkaen (parhaiten tavoittaa whatsappilla tai tekstiviestillä, valmentaessa en vastaile puhelimeen).

TUTUT VALMENTAJAT ODOTTAVAT INNOLLA SYKSYN TREENEJÄ!

Syksyllä valmentajina jatkavat tuttuun tapaan päävalmentaja Henkka sekä nyt päätoimisena toisena valmentajana syksystä alkaen Katya. Tuntivalmentajina tutut "opiskelijavalkut" Lauri, Helmi ja Roope, sekä mahdollisesti pari uuttakin vahvistusta, kunhan opiskelijat saapuvat kaupunkiin...

T. JTS-päävalmentaja,
Henri Bruun