Seura-asut Mondo Workwearilta

23.9.2023

Nyt on mahdollista "tunnustaa väriä" ja esiintyä seuran logolla varustetussa verryttelyasussa.

JTS:n seura-asuksi valitut Craftin collegetakki ja -housut ovat nyt hankittavissa yhteishintaan 120 €. Vaatetilauksen voi käydä tekemässä itse Mondo Workwearin myymälässä, osoitteessa

Mondo Workwear, Vasarakatu 26, 40320 Jyväskylä,

jossa vaatteita voi myös sovittaa. Takki on mallinimeltään Core Soul Full Zip Jacket ja sen voi valita joko hupulla tai ilman. Housut ovat mallia Core Soul Sweatpants. Molempien väri on "Dark Navy", katso kuvat alla. Huom. erilliset miesten ja naisten mallit. Materiaalina on 48 % puuvillaa, 47 % polyesteriä ja 5 % elastaania. "Rennot ja tyylikkäät jokapäiväiseen käyttöön suunnitellut collegetakki ja -housut, jotka on valmistettu pehmeästä ja miellyttävästä puuvilla-polyesterisekoitemateriaalista. Vaatteissa on kaksi vetoketjullista sivutaskua."

CRAFT CORE Soul Full Zip Jacket (miesten malli) – JTS:n uusi verkkatakki.
CRAFT CORE Soul Sweatpants (miesten malli) – verkkahousut JTS-logolla.
Mallistokuva (M)
Mallistokuva, naisten pusero