Road to Finland vs India by JTS - ilmoittaudu mukaan 13.6. mennessä!

25.5.2021

Jyväskylässä järjestetään lauantaina 19.6.  Road to Finland vs India-osakilpailu, aikuisharrastajille suunnattu nelinpelikilpailu.

Kesän aikana osakilpailuita pelataan ympäri Suomen ja kunkin kilpailun voittajapari saa  C-kategorian liput Davis Cup -maaotteluun Suomi – Intia perjantaille 17.9.2021 sekä pääsee Vierumäellä 29.8. järjestettävään finaalitapahtumaan. Finaalitapahtuman osallistujille on luvassa osallistumislahjat, lisäksi Davis Cup aiheisina palkintoina: kolmanneksi sijoittuville C-kategorian liput myös lauantaille (18.9.2021), toiseksi sijoittuville liput A-kategoriaan perjantaille ja lauantaille sekä voittajille elämyksellisenä palkintona Club Lounge (VIP-liput) perjantaille ja lauantaille.

Osakilpailut pelataan päiväkisoina, naisille ja miehille on omat sarjansa. Kilpailu on tarkoitettu yli 18-vuotiaille tasoituksettomille, sekä D- ja E-luokan pelaajille. Osallistuminen ei edellytä kilpailulisenssiä, mutta ilmoittautuakseen pelaajan on oltava jonkun tennisseuran jäsen ja tunnus Tennisässässä. Mikäli tunnusta ei ennestään ole, rekisteröityminen onnistuu Tennisässän kautta. Pelit pelataan Fast Four-systeemillä ja kaikille taataan vähintään kaksi otteua.

Ilmoittautuminen  Jyväskylän osakilpailuun on auki 13.6. saakka. HUOM! Mikäli Tennisässä antaa rekisteröityessä ilmoituksen " profiilia ei löydetä", mene Tennisclubiin ja aktivoi tunnusten siirto Tennisässään kohdasta "omat tiedot"  ja sieltä "nyt kilpailemaan". Mikäli rekisteröityminen ei näillä ohjeilla onnistu,  apua saa Hillalta  (hilla@jtstennis.fi/040 143 2375).

Tässä on hieno tilaisuus osallistua mukavaan tapahtumaan ja saada kokemusta kilpailemisesta matalalla kynnyksellä aikuisten kesken! Tervetuloa mukaan!