Kiinnostaako sarjatennis? - ilmoita joukkueesi mukaan

1.9.2021

Ulkokauden yleinen sarjatenniskausi saatiin viime sunnuntaina pakettiin. Se tarkoittaa myös sitä, että sisäkausi lähestyy kovaa vauhtia. Sisäkausi alkaa tänä vuonna 1.11. ja mukaan voi ilmoittautua 15.9. saakka. Samaan päivämäärään saakka voi tehdä seurasiirtoja.

Sekä edelliskautena mukana olleet, että mahdolliset uudet joukkueet ilmoittautuvat JTS:n sarjatennisvastaava Marko Syvälahdelle (marko.syvalahti(at)gmail.com). Marko ilmoittaa kootusti kaikki joukkueet eteenpäin Tennisliittoon. Mikäli olet kiinnostunut sarjatennispelaamisesta, mutta sinulla ei ole joukkuetta, ota rohkeasti yhteyttä niin katsotaan yhdessä tilannetta. Lisätietoja sarjatennikseen liittyen voi kysyä myös Hilla Outiselta (hilla@jtstennis.fi)

Yleistä infoa sarjatenniksestä löydät Tennisliiton sivuilta tämän linkin kautta.