JTS:llä huomenna toinen mahdollisuus nousta TEHO Sport Tennisliigaan - ottelu näkyy Ruudusta klo 11.30

14.5.2021

Viime viikonloppuna pelattiin miesten I-divisioonan loppupelit Savonlinnassa – JTS pääsi tuolloin tavoittelemaan suoraan paikkaa Tennisliigaan, mutta finaali kääntyi lopulta OVS:n eduksi. Jyväskyläläiset pääsevät kuitenkin huomenna lauantaina yrittämään nousua vielä uudestaan.

Huomenna klo 11.30 alkaen pelataan Tennisliigan karsinta, jossa kohtaavat liigassa toiseksi viimeiseksi jäänyt Espoon Tennisseura ja I-divisioonan toinen JTS. Ottelu pelataan ilman yleisöä Laaksolahden Tenniskeskuksessa Espoossa. Ottelua voit kuitenkin seurata livescoren ja livestreamin välityksellä. Pääkentän otteluita voit katsoa Ruutu Urheilun kautta.

LIVESTREAM
LIVESCORE

Otteluparissa pelataan kolme kaksinpeliä ja tarvittaessa kaksi nelinpeliä.

Joukkueet ovat nimenneet alla olevat kokoonpanot peliin. Näistä pelaajaryhmistä nimetään kaksinpelaajat pelipäivän aamuna ja ne julkaistaan liigasivuilla klo 9.00.

ETS
Jason Sormunen