JTS kärsi tappiot HLK:ta ja LVS:aa vastaan

9.11.2021

JTS:n edustusjoukkueen kausi jatkui viime viikonloppuna kahdella ottelulla. Lauantain kotiottelussa jyväskyläläiset saivat vastaansa LVS:n ja sunnuntaina joukkue matkasi Helsinkiin HLK:n vieraaksi.  Lauantaina Killerillä pelatussa ottelussa jyväskyläläisten värejä olivat edustamassa Masi Sarpola, Leo Haapasalo ja Roope Heino. Kotijoukkueen ykköspelaaja Sarpola nappasi vakuuttavan voiton entisestä seurakaverista Kalle Nikusesta lukemin 6-1, 6-1. Sarpolan voitto toi tässä ottelussa ainoan pisteen JTS:lle.

Muiden otteluiden tulokset:
Leo Haapasalo - Valtteri Tuukkanen 3 - 6 , 6 - 2 , 7
Roope Heino - Roope Palo 6 - 1 , 6 - 7 , 2
Masi Sarpola, Leo Haapasalo - Kalle Nikunen, Valtteri Tuukkanen 4 - 6 , 6 - 3 , 8

Sunnuntaina JTS lähti hakemaan pisteitä HLK:n kotiluolasta. HLK:n joukkue esitti vahvoja otteita laajalla rintamalla ja eteni lopulta vastustamattomaan 4-0 voittoon.

August Ehrnrooth - Masi Sarpola 6 - 1 , 6 - 0
Oskar Stumpf - Roope Heino 6 - 3 , 6 - 4
Alex Lindqvist - Riku Vikman 6 - 4 , 6 - 3
August Ehrnrooth, Alex Lindqvist - Masi Sarpola, Roope Heino 2 - 6 , 6 - 0 , 11-9

JTS jatkaa sarjaa neljän ottelun jälkeen lohkonsa viimeiseltä sijalta. Kausi jatkuu tiiviinä ja seuraavat ottelut pelataan jo tulevana viikonloppuna. Tänä viikonloppuna JTS:llä on vuorossa kaksi kotiottelua, lauantaina vastaan asettuu Valkeakosken tennis ja sunnuntaina Savonlinnan verkkopalloseura. Tervetuloa seuraamaan otteluita! Peleihin on vapaa pääsy!