JTS huomioitiin Keski-Suomen Urheilugaalassa

26.1.2024

Ilkalla oli ilo ja kunnia vastaanottaa huomionosoitus myös Keski-Suomen Urheilugaalassa, joka pidettiin pe 26.1. Scandic Laajavuoressa. JTS:n järjestämä Finnish Tour -kilpailu oli vuoden urheiluteko, kun lajikategoriana oli tennis. Perusteluina kirjattiin seuraavaa:

"Jyväskylän Tennisseura järjesti laadukkaan Suomen korkeimman tason TEHO Finnish Tour -osakilpailun Jyväskylän Tenniskeskuksessa keväällä 2023. JTS tekee talkoovoimin erinomaista työtä; kisassa huomioitiin erityisesti yleisö katsomojen, tiedotuksen kuin palveluiden osalta. Tapahtuma palkittiin myös vuoden kansallisena kilpailuna Tennisgaalassa."

Näillä kehuilla on mukava lähteä järjestämään myös seuravaa tapahtumaa: 1. TEHO Finnish Tour -osakilpailu pelataan Killerillä 8.–10.3.2024. Tervetuloa seuraamaan Suomen parasta tennistä!