JTS:n edustusjoukkue tavoittelemassa paikkaa TEHO Sport Tennisliigaan viikonloppuna Savonlinnassa - lauantain ottelua voi seurata Tennisliiton YouTube-kanavalla

7.5.2021

Miesten I-divisioona pelataan sisäkauden osalta loppuun Savonlinnassa 7.-9.5. Loppusarjan voittaja nousee suoraan TEHO Sport Tennisliigaan kaudeksi 2021-2022 ja toiseksi sijoittunut pelaa karsintaottelun 15.5. liigan toiseksi viimeiseksi sijoittunutta Espoon Tennisseuraa vastaan. I-divisioonan loppusarjassa ovat mukana SVS (Savonlinna), MLK (Maarianhamina), JTS (Jyväskylä), V-P (Vantaa) ja OVS (Oulu).

Loppusarja pelataan kaaviona (katso kaavio) ja yksi sarjaottelu sisältää kolme kaksinpeliä ja yhden nelinpelin. Mikäli päädytään tilanteeseen 2-2, on ratkaisevana voitettujen ja hävittyjen erien erotus. Jos tämäkin on tasan, on voitettujen ja hävittyjen pelien erotus määräävä. JTS sai ensimmäisestä ottelusta luovutusvoiton ja pääsi siten suoraan semifinaaliin. Semifinaali pelataan lauantaina klo 11 alkaen SVS:aa vastaan. Ottelua voi seurata suorana Tennisliiton YouTube-kanavan kautta.

KAAVIOT & OTTELUOHJELMA
LIVESTREAM