Hippos ulkokentät

Hippoksen liikunta-alueen kuusi massakenttää ovat Jyväskylän Tennisseuran hoidossa. Kenttämestarina toimii Tuomo Watia, p. 040 757 7692.

Kentät 2, 3 ja 4 ovat perinteisiä massakenttiä, kun taas 1, 5 ja 6 ovat kovapohjaisia kenttiä, joille on levitetty massaa pintakerrokseksi. Huomaa vitoskentän huono vedenimukyky, rankkasateen jälkeen kuivuminen kestää kauan. Kentän 6 pinta on jo lohkeileva ja tuottaa irtokiveä.

Hippoksen massakentät 2023

Kentän avaimen saa maksettua vuoroa vastaan Valmetin vartiopisteeltä (Rautpohjankatu 3, Valmetin rakennus, alla olevassa kuvassa, p. 0405619585) ja se tulee palauttaa vuoron päätyttyä samaan paikkaan.

Hinnat:

• Yksittäiset tunnit: 13 €/h kentät 2–4, 10 €/h kentät 1, 5 ja 6.
    • Jäsenalennus: –2 €/h
  • Kausikortti jäsenille: 250 € sisältää sisä- ja ulkopelioikeuden Killerillä ja Hippoksella (opiskelijat ja juniorit 125 €, opiskelijakortti esitettävä). Kausikortti on voimassa 30.9. asti siten, että sisäkentille voi tehdä varauksia 20.8. asti.

Mikäli varatusta irtovuorotunnista jää sateen kastelemien kenttien vuoksi pelaamatta yli 30 min, maksu palautetaan varaajan saldolle. Asia sovittava saman tien Valmetin vartiopisteellä (Hippos) tai ilmoittamalla JTS-sivuston palautelomakkeella tai sähköpostitse info@jtstennis.fi.

Kausikortteja myydään jäsenille JTS-verkkokaupassa ja Jyväskylän Tenniskeskuksella.

Ohjeet kausikortin käytöstä:

• Ainoastaan JTS:n jäsenille
  • "Kortti" on merkintä netin varausjärjestelmässä
  • Kortilla voi tehdä enintään kahden tunnin varauksen. Kortin haltijan pitää itse olla kentällä pelaamassa.
  • Kausikortilla saa olla voimassa vain yksi varattu vuoro kerrallaan. Lisävuoron saa varata vasta, kun aiempi vuoro on käytetty.
  • Vuoron varaaja vastaa kortin oikeasta käytöstä. Väärinkäytöksistä kortti voidaan poistaa pelaajan käytöstä.

Sarjajoukkuemaksu 125 € (myynnissä myös verkkokaupassa)

• sisältää joukkueharjoitukset 2 x 1,5 h/vko
  • sisältää sarjan osallistumismaksun
  • jokaisen sarjajoukkueessa pelaavan maksettava joko tämä maksu tai hankittava kausikortti